מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN בצעד מפתיע ומיוחד בשבוע האופנה תל אביב

 

 

מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN לוקח חלק בשבוע האופנה תל אביב 2018 תחת המסר: “LOVE THE SKIN U R IN”. על המסלול צעדו 180 הבנות שנבחרו באודישנים במראה בו הן בוחרות להציג את "עצמן" והפרזנטוריות של המותג:דורית רבליס,בר זומר, וכוכבת האינסטגרם "אנה זק". TWENTYFOURSEVEN יצאו במהלך חדשני מסוגו תחת המסר “LOVE THE SKIN U R IN” ובמרכזו פנו ללקוחות המותג בקשת רחבה של גילאים, מידות, גבהים, מגזרים וגוונים מתוך התפיסה ש"אין מודל יופי אחד" ומתוך רצון לתת לכל אחת מרחב ומקום לקבל את עצמה כפי שהיא. המהלך נחל הצלחה גדולה ומאות בנות הגיעו לאודישנים ברחבי הארץ, 180 הבנות שנבחרו צעדו על המסלול בשבוע האופנה לצד הפרזנטוריות של החב' בתצוגה החגיגית בשבוע האופנה תל אביב 2018.

 

2B64FF17-2E1D-4D5F-BA86-3F6DA55E5290
הכוכבות האשדודיות. צילום: רפי דלויה

 

 

מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר ו -TWENTYFOURSEVEN אמר : "אנו נרגשים להשתתף זו הפעם הראשונה באירועי ה- Tel Aviv Fashion Week עם המותג TWENTYFOURSEVEN. בחרנו השנה להרים על נס את אידיאל היופי המשתנה ולפתוח לקהל הרחב את ההזדמנות ליטול חלק בתצוגת האופנה העונתית של המותג, כחלק מתפיסת העולם של המותג LOVE THE SKIN U R IN" על הקולקציה של TWENTYFOURSEVEN לאביב קיץ 2018: קולקציית הקיץ של רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN מציעה מגוון רחב של פריטים החל משמלות, חליפות, ז'קטים ועד נעליים ואקססורייז מלאי סטייל ושיק. הקיץ הקרוב מביא עמו את בשורת הדפוסים. דפוסי אול-אובר פרחוניים בצבעים מרהיבים ובמגוון סגנונות ישטפו את הקולקציה: דפוסים טרופים, יפניים, רומנטיים ומנומרים. הדפוסים יקבלו ביטוי במגוון רחב של בדים וגזרות ובין הפריטים ניתן למצוא: ג'קט קימונו, שמלות כותנה, סטים של טופים וחצאיות מסאטן, אוברולים ושמלות מבדי ויסקוזה נשפכים.

 

 

A0886144-67AD-4D35-9870-4D556AFCC721
קולקציה חדשה ומרעננת. צילום: רפי דלויה

 

 

צבעי היסוד גם הם יקבלו טוויסטים בוהקים ונועזים במיוחד מאדום שנוטה לכתום אש ועד גוונים צהובים, כחולים וירוקים שישטפו את הקיץ הקרוב. גם משטחי צבע בטרנד הקולור-בלוק משולבים בפריט אחד יופיעו בטי-שירטים ובשמלות, בעיקר בשילובי רטרו של אדום-כחול-לבן. טרנד החליפות מככב גם בקיץ הזה ומציע חליפות של ג'קטים ומכנסיים, דרך סטים חגיגיים של טופ וחצאית או חולצת אוברסייז ומכנסון בדפוסים זהים, חליפות טריקו ספורטיביות וחליפות 3 חלקים.
הטרנד הספורטיבי ממשיך לתת את השפעתו על בגדים שאינם בגדי ספורט: מכנסונים בסגנון ספורטיבי, פסי צד תפורים על מכנסיים חולצות ואוברולים, קפוצ'ונים קיציים ללא שרוול, בגדי גוף וסטים בסגנון ספורטיבי. הטי-שירט תהווה כאמירה משפיעה על הקולקציה: לא עוד טי-שירט כפריט בסיסי אלא טי-שירט כפריט מעוצב ברמת הגזרה, מפתחים לא שגרתיים, שרוולים מיוחדים, שילובי גומי מכווצים, וכן מגוון של אלמנטים על הטי-שירט מלבד דפוסים: אבנים, פאטצ'ים, פאייטים, הטבעות, סרטים משתלשלים משולבים בדפוס וכו'. בקולקציה ניתן יהיה למצוא גם את גזרת המעטפת ששבה הקיץ הזה בסערה אל חיינו בכל סוגי הפריטים: חולצות, שמלות, בגדי גוף, אוברולים חצאיות ואפילו מכנסונים, וגם טרנד השרוולים שיכלול שרוולי בלון, שרוולי פעמון, שרוולים מכווצים, מתרחבים, עם דפוסים וולנים או סרטים תפורים.

 

 

9B1E5D88-3889-429D-ACA5-629954B8401E
במילה אחת: וואו. צילום: רפי דלויה

 

 

FE8A7127-3C63-4777-9935-D37D8B53FB69
הפרזנטוריות. צילום: רפי דלויה

 

 

7B0F3936-16AF-47FA-9960-1BA71B038162
קולקציה פרחונית ואביבית. צילום: רפי דלויה

 

 

רוצים לשתף את הכתבה?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp

כתוב/כתבי תגובה