מותג האיפור L'ORÉAL-PARIS יוצא בקמפיין חדש עם לא אחרת מאשר רונית יודקביץ׳

מותג האיפור לוריאל פריז יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב 13 גוונים, להתאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור. הקמפיין יערך עם רונית יודקביץ' המייצגת את הנשים הבוגרות יותר, אשר גילן נע בין העשורים ה-40 ל-50. כידוע, לפני כעשור פרצה אצל רונית מחלת עור הידועה בשמה 'ויטילגו', ובאמצעות סדרת המייק-אפ טרו מאץ' מצאה את תשובתה לכיסוי מדויק לגוון העור והתעלות על כתמי העור שהתפשטו על גופה בעקבות המחלה. עוד בקמפיין משתתפת, טל מרנץ'  אישה צעירה, אימא לילד קטן, המגיעה מהמגזר הדתי לאומי, בעלת שורשים מעדות שונות (עירקי, יווני, סורי וספרדי) אשר מצאה עם סדרת טרו מאץ' פתרון לתופעה מוכרת בקרב האימהות הצעירות -עיגולים שחורים בעקבות לילות ללא שינה. כמו כן, לקחה חלק בקמפיין, סאלי קוואדרי, חובבת איפור, ביוטי ואופנה, אך סובלת מגוון עור לא אחיד המאופיין בכהויות וכתמים. עם סדרת טרו מאץ', סאלי מצאה מענה למראה מושלם וטבעי כאחד.

E5852C3B-83F4-4A90-A78D-897BE44FB493
פונה לקהל נרחב של נשים. צילום: רן יחזקאל

"מאחורי העור של כל אחד ואחת מאתנו קיים סיפור המשתקף בעור הפנים שלנו. זוהי ההבנה של לוריאל פריז, המציעה את מומחיות שלה כדי להעניק לעור הפנים של כל איש המראה מדהים", כך לדברי Yann Joffredo , סגן נשיא לוריאל פריז העולמיתמייק-אפ טרו מאץ': הסוף לערבוב גווני מייקאפ: בלוריאל פריז פיתחו פורמולה חדשה המתאימה עצמה בדיוק רב ככל האפשר לגוון העור. עם מבחר של 13 גוונים, סדרת טרו מאץ' חוגגת ומפארת את היופי שבצבעי העור השונים. אם עד היום התרגלת לערבב כמה גוונים בכדי למצוא את הגוון שלך- אז דיי בגוון אחד מהסדרה כדי ליהנות מהתאמה אידיאלית. לא TOO MATCH אלא סדרת TRUE MATCH.

9A520CFA-A4BE-49AF-AEB1-B5438A3DCF44
מייצגת את גילן של נשים בוגרות יותר. צילום: רן יחזקאל

 

 

2AE6E63E-814A-4576-B1CD-5C1F4EEFD838
קוטפת בקמפיינים גם בגילה. צילום: רן יחזקאל

 

 

 

 

רוצים לשתף את הכתבה?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp

כתוב/כתבי תגובה