לי קופר תשקיע 3 מיליון ₪ בקמפיין החדש של שיר אלמליח

 

 

 

מותג האופנה לי קופר, יעלה מחר בקמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח,באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ הקמפיין יכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור. סלוגן הקמפיין "Winter is for couples" מציג זוגיות מזווית אחרת, בה אלמליח מנהלת מערכת יחסים עם בובה. הקמפיין ממשיך ומחזק את האמירה הנועזת ואת הסלוגן של המותג  MADE TO BE DIFFERENT.

92973863-AB10-476F-9618-E3F772B7A1D8
זוגיות מצד אחר. צילום: אלכס ליפשיץ

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג בשנתיים האחרונות, אנחנו שמחים לצאת בקמפיין נרחב אשר מייצג ומעביר את ערכי המותג עם שיר אלמליח האהובה על הקהל.".  לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".

D0E7ABDB-0B6D-40B4-BDB7-E9C937FFB171
3 מיליון ₪. צילום: אלכס ליפשיץ

לי קופר היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות. מותג  לי קופר בישראל הוא מותג המתמחה בג'ינס אשר מציע מגוון גזרות ג'ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויותברחבי הארץ.  

4483A224-712A-4CF9-B9B7-BA3A4DA2F67E
הקמפיין יעלה בחורף 2019. צילום: אלכס ליפשיץ

רוצים לשתף את הכתבה?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp

כתוב/כתבי תגובה